Australië 22 feb dag van vertrek

22 februari 2018

Eindelijk is het dan zo ver, onze grote reis naar de andere kant van de wereld gaat beginnen. Ruim een half jaar voorbereiding is er aan vooraf gegaan. Veel gelezen, naar presentaties geweest, met mensen gesproken die er zijn geweest, internet af gestruind, maar vooral veel contact met onze pionier in het veld: Pepijn. Toon is er al een half jaar klaar voor. Willeke heeft er vooral veel energie in gestoken om het thuisfront goed los te kunnen laten. Willeke heeft vandaag nog gewerkt en Toon heeft de laatste voorbereidingen gedaan. Om 15 uur is Lau gekomen en heeft ons samen met Luke en Jane weg gebracht naar station Deurne.

Uitgezwaaid....

De trein ging rechtstreeks naar Schiphol. Echt ideaal! We hebben deze reis vooral nodig gehad om dat lieve en bijzondere gezin van ons even los te laten. 5 weken naar de andere kant van de wereld. Het blijft bijzonder! Vannacht slapen wij in Hotel Ibis bij Schiphol. En morgen vertrekken wij om 10.15 uur met het vliegtuig naar Abu Dahbi. Tussen stop 2.15 uur en dan door naar Melbourne Australië! Hoe vet is dat! Na de heerlijke maaltijd duiken we het bed in. We hebben er veel zin in. Ook enorm veel zin om Pep te ontmoeten!

1. Michelle:
    22 februari 2018
    Leuk! Ik kijk uit naar jullie verhalen en alvast heel veel plezier en een fijne reis gewenst.
  2. Wendy:
    23 februari 2018
    Geniet er samen van. Goeie vlucht.
    Groetjes Louis en Wendy
  3. Ankie:
    23 februari 2018
    Jullie hangen in de lucht op dit moment echt even samen letterlijk en figuurlijk los van alles. We wensen jullie een hele mooie reis...we lezen het wel. Groetjes Ankie